Odbiory

Pierwszy budynek osiedla oraz wszystko co go dotyczy
lces
Posty: 16
Rejestracja: wt gru 20, 2016 7:31 pm

Re: Odbiory

Postautor: lces » czw sty 19, 2017 5:27 pm

Rafin Developer pisze:Szanowni Państwo,

ponieważ dzwonicie Państwo do nas z zapytaniami dot. obmiarów geodezyjnych, informujemy, że otrzymacie je Państwo przy podpisaniu umowy.


Idealny moment :lol:

Rafin Developer
Posty: 42
Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:22 am

Re: Odbiory

Postautor: Rafin Developer » pt sty 20, 2017 12:16 pm

lces pisze:Witam

Pytanie do RAFIN.

Czy to jest standard wykończenia waszych budynków?
https://www.wybrzezereymonta.pl/viewtopic.php?f=2&t=22#p125



Szanowni Państwo,

Trudno nam odnieść się do każdego zdjęcia, jakie pojawia się w internecie, ale zaznaczamy, że wszystkie usterki, które wynikają z niezgodności z normami, na bieżąco zgłaszamy do generalnego wykonawcy. Wszystkie zostaną poprawione. Tematy te są stale monitorowane i egzekwowane od generalnego wykonawcy – stąd też pojawiające się w inwestycji ekipy wykończeniowe. Niestety, jest to proces, który trwa i od wpisu na forum wszystkie usterki nie znikną już następnego dnia, choć bardzo byśmy tego pragnęli. Nam, tak samo jak Państwu (jeśli nawet nie bardziej ) zależy na jak najszybszym przekazaniu Państwu gotowych do wykończenia mieszkań i zakończeniu I etapu Wybrzeża Reymonta.

Część prac związanych z wykończeniem – głównie zewnętrznych elementów inwestycji i zagospodarowania terenu – opóźniło się ze względu na warunki atmosferyczne. Przedłużające się od trzech tygodni mrozy uniemożliwiają prowadzenie pewnych prac ze względów technologicznych. Nie chcieliśmy opóźniać Państwa odbiorów, dlatego podjęliśmy decyzję o przekazywaniu mieszkań, podczas trwania prac wykończeniowych. Ze względu na ich trwanie, część elementów dekoracyjnych, nie została jeszcze zamontowana, jednak zostanie to rozwiązane w najbliższym czasie. Wynika to z obawy przed ich uszkodzeniem – takie zabiegi stosuje się np. w przypadku zabezpieczenia wind. Mogą być Państwo pewni, że najpiękniejsze elementy jeszcze przed Państwem.

Prosimy Państwa jeszcze o chwilę cierpliwości, przecież wszystkim nam zależy, żeby prace były wykonane starannie i solidnie.

Rafin Developer
Posty: 42
Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:22 am

Re: Odbiory

Postautor: Rafin Developer » pt sty 20, 2017 12:28 pm

lces pisze:
Rafin Developer pisze:Szanowni Państwo,

ponieważ dzwonicie Państwo do nas z zapytaniami dot. obmiarów geodezyjnych, informujemy, że otrzymacie je Państwo przy podpisaniu umowy.


Idealny moment :lol:

To my w takim razie dokleimy drugie zdanie zawarte w poprzedniej wiadomości, które jednak troszeczkę zmienia sens naszej wypowiedzi :)
Jeśli zależy Państwu na otrzymaniu skanu obmiaru wcześniej, prosimy o kontakt z Biurem Sprzedaży Mieszkań i otrzymacie Państwo skan na wskazany adres mailowy.

Proszę pamiętać, że obmiar geodezyjny jest oficjalnym dokumentem wystawionym przez zewnętrznego geodetę z uprawnieniami nadanymi ustawowo. Deweloperzy nie posiadają w swoich szeregach geodetów i zawsze zleca się te prace zewnętrznemu specjaliście. Po zakończeniu wszystkich obmiarów geodezyjnych potwierdził on, że całkowita powierzchnia użytkowa jest nawet parę metrów mniejsza, niż zakładano w projekcie.

Szanowni Państwo,
Rozumiemy, że finalne prace i podpisywanie umów to jeden z najbardziej stresujących momentów przy zakupie swojego nowego mieszkania, dlatego jesteśmy do Państwa dyspozycji i staramy się pomóc w tym okresie. Pozdrawiamy!
Ostatnio zmieniony pt sty 20, 2017 2:17 pm przez Rafin Developer, łącznie zmieniany 3 razy.

Rafin Developer
Posty: 42
Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:22 am

Re: Odbiory

Postautor: Rafin Developer » pt sty 20, 2017 12:32 pm

Szanowni Państwo,

ponieważ odbiory spotykają się z wieloma pytaniami, poniżej publikujemy listę elementów weryfikowanych podczas odbiorów. Taką listę posiada nasz przedstawiciel
.
    1. wszelkie podejścia sanitarne (pod wannę, brodzik, muszlę WC, pralkę etc.),
    2. spisywane są stany liczników i wodomierzy,
    3. ilość wentylacji z kratką, gniazdek elektrycznych, włączników,
    4. gniazdek do instalacji telefonicznej
    5. stolarka drzwiowa i okienna,
    6. podłogi oraz ściany
    7. sufity.

Właścicielowi mieszkania przysługuje gwarancja w zakresie elementów konstrukcyjnych budynku na okres 5 lat od daty odebrania lokalu oraz 2 lat w zakresie stolarki okiennej i drzwi. W ramach gwarancji przysługuje jednokrotna bezpłatna regulacja stolarki okiennej.

Metraż mieszkania wpisany w protokole jest powierzchnią ostateczną. Odbierający podpisując protokół, przyjmuje do wiadomości m.in., że instalacja wodociągowa jest szczelna.

Ewentualne usterki mechaniczne można zgłaszać podczas odbioru, będą one wówczas spisane w protokole. Odbiór usunięcia usterek zgłoszonych w protokole nastąpi na podstawie podpisanego przez właściciela „potwierdzenia usunięcia usterki”. Po zakończeniu prac właściciel otrzyma wiadomość mailową z 3 terminami aby w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia prac osobiście, w obecności Generalnego Wykonawcy odebrać usunięte usterki z niniejszego protokołu. Brak potwierdzenie usunięcia usterki przez kupującego w terminie 5 dni roboczych od zawiadomienia o zakończeniu prac związanych z usunięciem usterek uznaje się jako odebranie usterki bez zastrzeżeń.

Zapraszamy do zadawania pytań biurze obsługi klienta przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie. Prosimy o wyrozumiałość w kwestii kontaktu telefonicznego z Panią Agatą Smagałą, która może czasem nie odebrać od razu telefonu, co wynika z faktu, że jest obecna na Państwa odbiorach. Zawsze jednak stara się oddzwonić, gdy tylko wróci do biura, co niestety zdarza się zwykle dopiero następnego dnia rano.

XYZ
Posty: 28
Rejestracja: czw gru 22, 2016 2:27 pm

Re: Odbiory

Postautor: XYZ » pt sty 20, 2017 12:53 pm

Rafin Developer pisze:
lces pisze:Witam

Pytanie do RAFIN.

Czy to jest standard wykończenia waszych budynków?
https://www.wybrzezereymonta.pl/viewtopic.php?f=2&t=22#p125



Szanowni Państwo,

Trudno nam odnieść się do każdego zdjęcia, jakie pojawia się w internecie, ale zaznaczamy, że wszystkie usterki, które wynikają z niezgodności z normami, na bieżąco zgłaszamy do generalnego wykonawcy. Wszystkie zostaną poprawione. Tematy te są stale monitorowane i egzekwowane od generalnego wykonawcy – stąd też pojawiające się w inwestycji ekipy wykończeniowe.


Szanowny developerze, po niektorych zdjeciach widac idealnie, ze wykonawca probowal naprawiac/zamalowywac sufity w miejscach gdzie przebila wilgoc i przebila ono ponownie (m.in. korytarz). Prawdopodobnie wskazuje to na uszkodzenie dachu badz izolacji - rozumiem, ze jesli to prawda beda Panstwo naprawiac caly dach? Jest to usterka niepozwalajaca na prowadzenie prac wykonczeniowych i zarazem odbior mieszkania - czy w takim razie jezeli wykonawca nie naprawi dachu do konca stycznia (zapisy w umowach deweloperskich mowia o odbiorach do 31 stycznia) i zarazem nie zostana odebrane mieszkania na ostatnich pietrach, beda Panstwo wyplacac odszkodowania/odsetki karne dla nabywcow z racji niewywiazania sie z umowy?

Pozdrawiam

Rafin Developer
Posty: 42
Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:22 am

Re: Odbiory

Postautor: Rafin Developer » pn sty 23, 2017 4:48 pm

Szanowni Państwo,

Potwierdzamy, że wszystkie zapisy i terminy z umów deweloperskich są aktualne i przez nas przestrzegane. W przypadku potrzeby dodatkowych, dokładniejszych interpretacji prosimy o kontakt z działem prawnym.

W tej chwili koncentrujemy wszystkie siły na ostatnich poprawkach i elementach wykończenia. Dziękujemy za wskazanie usterek, naszym zadaniem jest wyegzekwowanie ich natychmiastowego usunięcia od Generalnego Wykonawcy. Jeśli usterka była zauważona wcześniej, usuwana, ale nie przyniosło to skutku – bez obaw – będzie ona traktowana przez nas priorytetowo. To nam zależy, aby Generalny Wykonawca wywiązał się z zawartych z nim umów.

Mieszkanka87
Posty: 23
Rejestracja: pn gru 19, 2016 1:39 pm

Re: Odbiory

Postautor: Mieszkanka87 » pt lut 03, 2017 12:33 pm

Czy naprawde przed odbiorami nie sa Panstwo nawet w stanie sprawdzic stanu mieszkania? Posprzatac tego bajzlu po ekpie remontowo-budowlanej??
Prosze Panstwa to jest totalny brak szacunku dla klienta. Pomijam, ze w mieszkaniu smiedzi papierosami (chociaz balkon jest obok i drzwi nawet sie otwieraja, wiec mozna wyjsc na zew, zeby zapalic). Niestety w niektorych miejscach mieszkania i budynek rzeczywiscie wygladaja jakby byly wykanczane po piwku..

Czy zamierzaja Panstwo cos z tym zrobic? Zalaczam dokumentacje fotograficzna.

Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

lces
Posty: 16
Rejestracja: wt gru 20, 2016 7:31 pm

Re: Odbiory

Postautor: lces » pt lut 03, 2017 12:48 pm

Mieszkanka87 pisze:Czy naprawde przed odbiorami nie sa Panstwo nawet w stanie sprawdzic stanu mieszkania? Posprzatac tego bajzlu po ekpie remontowo-budowlanej??
Prosze Panstwa to jest totalny brak szacunku dla klienta. Pomijam, ze w mieszkaniu smiedzi papierosami (chociaz balkon jest obok i drzwi nawet sie otwieraja, wiec mozna wyjsc na zew, zeby zapalic). Niestety w niektorych miejscach mieszkania i budynek rzeczywiscie wygladaja jakby byly wykanczane po piwku..

Czy zamierzaja Panstwo cos z tym zrobic? Zalaczam dokumentacje fotograficzna.

Pozdrawiam


Niezła patola

Rafin Developer
Posty: 42
Rejestracja: śr gru 14, 2016 11:22 am

Re: Odbiory

Postautor: Rafin Developer » czw lut 09, 2017 3:53 pm

Szanowni Państwo,
bardzo dziękujemy za uwagi dot. przygotowań mieszkań do odbiorów. Zgadzamy się z Państwem, że powinny one zostać idealnie przygotowane na Państwa przybycie do swojego nowego mieszkania. Generalny wykonawca zapewnił nas, że wszystkie mieszkania zostały sprawdzone. Uwagi ponownie – pod rygorem kar -zgłosiliśmy do generalnego wykonawcy i teraz dokładamy wszelkich starań, żeby takie sytuacje się już nie powtórzyły. Niestety nie cofniemy czasu i pewnych uchybień, które już miały miejsce, pozostaje nam jedynie przeprosić za zaistniałą sytuację i zapewnić, że jeśli mieszkanie nie zostało odebrane, to na pewno przy drugim odbiorze, mieszkania będą poprawnie przygotowane.

Prosimy o podanie symboli mieszkań, w których zostały zrobione zdjęcia (najchętniej na adres biura sprzedaży mieszkań, jeśli obawiają się Państwo podawania symboli mieszkań do wiadomości publicznej). Dzięki temu będziemy mogli wyciągnąć konsekwencje od osób odpowiedzialnych za sprawdzenie danej części budynku, nawet jeśli mieszkania zostały już uprzątnięte.

lces
Posty: 16
Rejestracja: wt gru 20, 2016 7:31 pm

Re: Odbiory

Postautor: lces » czw lut 09, 2017 5:13 pm

Rafin Developer pisze: Uwagi ponownie – pod rygorem kar -zgłosiliśmy do generalnego wykonawcy i teraz dokładamy wszelkich starań, żeby takie sytuacje się już nie powtórzyły.


Przecież RAFIN i SILKBAU to ta sama grupa kapitałowa :)
https://rafin-developer.pl/o-nas/
Pieniądze będą krążyły jedynie wewnątrz waszej organizacji.


Wróć do „Budynek 1 - Etap I”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość